گروه بازی سازی ستارگان گیمز

گروه بازی سازی ستارگان گیمز(ژنرال سلیمانی) از افراد نوجوان تشکیل شده است.

گروه بازی سازی ستارگان گیمز

گروه بازی سازی ستارگان گیمز(ژنرال سلیمانی) از افراد نوجوان تشکیل شده است.

گروه بازی سازی ستارگان گیمز

این گروه در سال 1398 توسط علی رسولی افتتاح شده که افراد آن کاملا نوجوان هستند.
ما اعلام میکنیم که نام بردن شرکت های بازی سازی ایرانی در وبلاگ ما مشکلی ندارد

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی

سوالات درباره گیم میکر استودیو1.4

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۵۶ ق.ظ

سوالات خود را درباره گیم میکر8 و گیم میکر استودیو را در نظرات بنویسید تا اگر قابل باشیم جواب بدیم. 

۹۹/۰۲/۳۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی رسولی

نظرات  (۱۱)

سلام

ببخشید.من می خواستم اول بازی خودم در گیم میکر یه ویدیو اضافه کنم.می تونین راهنمایی کنید که چطور این کار رو انجام بدم؟

پاسخ:
بله میتونم.
یه ترفنده و در اصل گول زدن گیم میکره.شما باید ویدیو و صدای فیلم رو از هم جدا کنید و فیلم رو بفرستید تو نرم افزار تبدیل فیلم به گیف و یه سرعت مناسب براش انتخاب کنید بعد برید توی گیم میکر و گیف رو بعنوان یه اسپرایت انتخاب کنید و بعد از اینکه ابجکتشو ساختید توی یک روم اون رو تمام صفحه کنید و توی ابجکت توی ایونت creat صدای فیلم رو پخش کنید و برید توی اد ایونت و بعد other و گزینه اند انیمیشن رو انتخاب کنید و اکشن رفتن به روم بعدی رو انتخاب کنید.اگر راهنمایی بیشتری نیاز دارید در خدمتم

من از برنامه VLC برای جدا کردن صدا از تصویر استفاده کردم ولی صدا در گیم میکر اجرا نمیشه.و همچنین برای تبدیل فیلم به گیف به سایت هایی که به صورت آنلاین این کار رو می کنند سر زدم ولی جواب نداد.میشه برنامه یا سایت مناسبی پیشنهاد بدین.ممنون

پاسخ:
تبدیل ویدیو به گیف رو حضور ذهن ندارم ولی اسونه خودم زودی پیداش کردم.صدا باید فرمتش mp3 باشه اون رو به عنوان یه soundانتخاب کنید و توی ابجکت گیف توی ایونت creat یه اکشن پلی sound اجرا کنید.اگه اون نرم افزار ویدیو به گیف رو پیدا کردم تو سایت لینکشو پست میکنم.

خیلی ممنون میشم اگه قرار بدین.بابت پاسخ دادن به سوالاتم هم از شما ممنونم.واقعا کمک بزرگی انجام دادین.

پاسخ:
خواهش میکنم .
لینک رو قرار دادم تو سایت یه نرم افزاره فقط سعی کنید بهترین سرعت رو انتخاب کنید که صدا و تصویر هماهنگ بشن ..
منم خوشحالم تونستم به شما کمک بکنم😊

همین الان مشکل صدا حل شد.متشکرم 

پاسخ:
خواهش میکنم سوال دیگه ای داشتین درخدمتم

من دو تا فایل گیف با روشی که گفتین ساختم و در گیم میکر اجرا کردم ولی وقتی کلید شروع تست زدم ارور داد.مشکل چیه؟

پاسخ:
ببینید که اکشن play Sound توی ایونت creat رو درست تنظیم کردید یا نه باید روی اکشن کلیک کنید و اهنگ پس زمینه رو انتخاب کنید.مگرنه موقع شروع نمیدونه باید چه صدایی رو پخش کنه به همین دلیل ارور میده. مشکل از گیف نیس چون گیف توی اسپرایت اجرا میشه و اگه درست اجرا نشه اروری نمیده.اگر هم اصلا آهنگ نزاشتید بهم بگید یک فک کنم مشکلتون رو حل میکنم

میشه مراحلی که باید انجام بدم برای گذاشتن گیف و صدا رو مختصر توضیح بدین؟

پاسخ:
شما اول یه sound بسازید و فایل صداتون رو توش اپلود کنید . اسمشو بزارید 1 .بعد برید یه اسپرایت بسازید و گیف رو توش اپلود کنید.یه ابجکت بسازید و توش ایونت creat رو اد کنید بعد برید توی main1 بعد اکشن play sound رو تو ایونت creat اد کنید و بعد توی اون اکشن صدای فیلم(1)رو انتخاب کنید.روی اد ایونت کلیک کنید و بعد روی other کلیک کنید و توی لیست باز شده روی end animation کلیک کنید.بعد از اینکه تو قسمت ایونت اد شد توش دوتا اکشن اد کنید .اولیش stop sound  هست که دوباره باید توی قسمت انتخاب صدای فیلم یا همون 1 رو انتخاب کنید.دومیش next room .حالا یه روم بسازید.ابجکتی که ساختید رو بیارید تو روم و تمام صفحه کنید و بعد یه روم خالی هم بعد اون اد کنید.حالا بازی رو تست کنید 

و یه سوال دیگه.من قبلا با گیم میکر8 یه بازی کامپیوتری ساختم و الان می خوام در گیم میکر استودیو اندرویدش کنم.می خواستم بدونم شدنیه؟من در کدنویسیش از کلید های کیبورد و موش استفاده کردم...

پاسخ:
بله میشه.
به طور کلی یه سری ارور میده من هم خودم میخاستم همین کارو کنم.یه نرم افزار نیازه که کد های قدیمی رو به جدید تبدیل میکنه اسمشو یادم رفته ولی معروفه.برید تو انجمنا بپرسید اسمشو بهتون میگن.

سلام و درود خداوند بر شما

ببخشید من یه بازی ساختم و می خوام تو خود بازی یه قسمتی قرار بدم که وقتی روش کلیک بشه وارد یه سایتی بشه.می خواستم بدونم این شدنیه؟

پاسخ:
بله شدنیه
یه اکشنه که که عکس کره ی زمین داره حالا نمیدونم دقیقا کجاست
.ولی اگه پیدا نکردین بگین

یه راهنمایی و کمک دیگه این که وقتی من می خوام بازیم رو خروجی اندروید بگیرم خروجی نمیده مثل این که مشکل از SDK/NDK/JDK هستش.راستش چند نسخه از اینها رو نصب کردم ولی جواب نداد!میشه کمک کنید؟

پاسخ:
من خودم 4 ماه طول کشید خروجی بگیرم.
سابقه نداشتیم حداقل با 3 تا ارور مواجه نشع. 
بهترین و با نتیجه ترین آموزش ایران توی این سایته
Ucgain.blog.ir
درسته آموزش برای خیلی وقت پیشه اما هنوز جواب سوال ها رو میدن. 
من خودم از این سایت یاد گرفتم

سلام ببخشید من میخواستم با گیم میکر بازی پلتفرم بسازم و پلیر من یه مربع سبز هست چی کار کنم که مربع من وقتی که از بقل به دیوار خورد وایسه ؟

پاسخ:
سلام از ایونت برخورد استفاده کنید.

سلام.خسته نباشید.ببخشید من یه بازی ساختم میخواستم بر روی سایت قرار بدم یعنی وقتی دامنه سرچ میشه و وارد سایت میشنند بازی اجرا بشه.لطفا اگه میشه راهنماییم کنید که چطور این کارو کنم.

پاسخ:
سلام من اطلاعات زیادی در این باره ندارم ولی میدونم شما باید از خروجی html5 گیم میکر استفاده کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی